خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه ‏های سمنان خبر داد؛

بیست و چهارمین مجتمع بین‏ راهی سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۷۲

مدیرکل حمل و نقل و پایانه ‏های استان سمنان از افتتاح و بهره ‏برداری بیست و چهارمین مجتمع خدماتی رفاهی بین‏ راهی در این استان در منطقه آهوان شهرستان سمنان خبر داد.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه ‏های استان سمنانگفت: ۷۷ فقره موافقت اصولی ایجاد مجتمع‏ های خدماتی رفاهی بین‏ راهی در این استان صادر شده است.

به گزارش " ایلنا " به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه ‏های استان سمنان، " داود فهندژ سعدی " افزود: از این تعداد، ۲۳ مجتمع فعال است و بیست و چهارمین مجتمع نیز مورد بهره ‏برداری قرار گرفت.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان بیان کرد: تا پایان امسال نیز دو مجتمع خدماتی رفاهی دیگر در محورهای سمنان - گرمسار و میامی - کاهک در منطقه عباس‏ آباد به مرحله بهره ‏برداری می‏ رسد.

" فهندژ سعدی " با بیان اینکه مجتمع خدماتی رفاهی " نوید آهوان " در محور سمنان - دامغان از مجتمع‏ های بزرگ و نمونه کشور است عنوان کرد: این مجتمع در کیلومتر ۳۵ محور سمنان - دامغان در زمینی با مساحت سه هکتار ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد این مجتمع تاکنون ۹ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: سه میلیارد ریال از این رقم از اعتبارات استانی و در قالب ایجاد رمپ های ورودی و خروجی، ایجاد سامانه روشنایی، نصب تابلوها و دیگر موارد هزینه شده و دیگر هزینه‌های آن نیز از طریق بخش خصوصی تأمین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز