خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان:

فروش اموال آموزش و پرورش آخرین گزینه در مولد سازی است / اختیاری بودن پرداخت وجه نقد به مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۸۹۶

مدیر کل اموزش و پرورش استان سمنان، گفت: فروش اموال، آخرین راهکار آموزش و پرورش در طرح مولد سازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عادل خالقی ثمرین در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته معلم،  با اشاره به فعال شدن کمیته مولد سازی در استان، گفت: تا کنون 27 ملک مازاد در آموزش و پرورش شناسایی شده است و جذب مشارکت کننده از طریق بخش خصوصی بر فروش املاک آموزش و پرورش به منظور ارتقای کیفیت خدمات رفاهی، ارجحیت دارد.

وی با بیان اینکه دریافت وجه نقد از دانش آموزان در هیچ مدرسه‌ای اجباری نیست، بیان کرد: از آنجا که سرانه اعتبارهای اختصاص یافته به آموزش و پرورش جوابگوی نیاز مدارس نیست، کمک های دریافتی از خانواده هایی که از لحاظ شرایط اقتصادی وضعیت بهتری دارند، کاملا داوطلبانه است و چنانچه خانواده هایی با کمک های معنوی و فکری می توانند یاریگر آموزش و پرورش باشند باید آمادگی خود را اعلام کنند.

خالقی در ادامه با تشریح برنامه های هفته معلم، اظهار کرد: تقدیر از 63 معلم و کارمند نمونه، رونمایی از جلوه های تلاش معلمان در استان، محافل شب شهر، دیدار از معلمان بیمار و  .. گزیده‌ای از برنامه‌های آموزش و پرورش در این هفته است و همچنین زنگ سپاس معلم نیز در روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه  به صورت همزمان در یک هزار و 184 مدرسه استان با هدف  قدردانی از تلاش‌های این قشر، به صدا در خواهد آمد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به بهره برداری از یک مدرسه متاورس در سطح استان سمنان، بیان کرد: 4 مدرسه کانکسی در استان سمنان وجود دارد و ساخت مدارس عشایری و روستایی در اولویت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز