خبرگزاری کار ایران

با اجرای تفاهم‌نامه در مخابرات منطقه سمنان؛

جهاد کشاورزی ۷ شهرستان استان به شبکه فیبرنوری تجهیز شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۷۹

مدیر مخابرات منطقه سمنان از اجرای تفاهم‌نامه فی‌مابین مخابرات منطقه سمنان و جهاد کشاورزی استان در راستای تجهیز مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار، مهدیشهر، میامی، سرخه و آرادان به شبکه فیبرنوری خبر داد.

 به گزارش ایلنا، مجید دارائی مدیر مخابرات منطقه سمنان با اعلام این خبر گفت:برای اجرای این طرح و انجام حفاری و کابل‌کشی فیبرنوری به طول حدود 17 کیلومتر در سطح استان، 7 مرکز جهاد کشاورزی استان به شبکه فیبرنوری تجهیز شد.

 دارائی، میزان کابل‌کشی تفکیکی در سطح استان را به شرح 1830 متر در شهر سمنان، 2060 متر در شهر شاهرود، 2670 متر در شهر گرمسار، 2570 متر در شهر مهدیشهر، 4020 متر در شهر میامی، 1450 متر در شهر سرخه و 2010 متر در شهر آرادان عنوان کرد.

وی گسترش زیرساخت‌های شبکه فیبرنوری را از اهداف و اولویت‌های مهم دولت و وزارت ارتباطات دانست و بیان کرد: در حال حاضر بیش از 5000 مشترک تجاری و دولتی داریم که از خدمات و سرویس‌های مخابراتی بر بستر فیبر نوری استفاده می‌کنند.

مدیر مخابرات منطقه سمنان هدف اصلی از اجرای این طرح را ارتقاء سطح خدمات مخابراتی و توسعه ارتباطات بر بستر فیبرنوری اعلام کرد و افزود: تلاش مجموعه مخابرات منطقه سمنان بر این است که خدمات مخابراتی بر بسترهای نوین ارتباطی صورت گیرد تا شاهد ارائه سرویس‌های پایدار، امن و پرسرعت باشیم.

 مجید دارایی در پایان اظهار کرد: مخابرات استان آمادگی عقد قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با تمامی ادارات، ارگان‌ها و شرکت‌ها برای اتصال به شبکه فیبرنوری را دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز