خبرگزاری کار ایران

اعزام 2 هزار دانش آموز سمنانی به اردوهای راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۲۷

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان از اعزام 2 هزار نفر از دانش آموزان این استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی خالقیان فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان، بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان عملیات بزرگ فرهنگی استان با اعزام دانش آموزان این استان به اردوهای راهیان نور آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از چهار هزار و 500 نفر روز اعزام کاروان های مردمی به مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور را داشته ایم، عنوان کرد: از امروز 24 بهمن ماه تعداد 2 هزار نفر از دانش آموزان سراسر استان در مقاطع تحصیلی نهم، دهم و یازدهم به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و این اردو در اوایل اسفندماه به اتمام می رسد و سپس اردوهای راهیان نور دانشجویی آغاز می شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان سمنان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور مجازی نیز خاطرنشان کرد: در روزهای 25 و 26 بهمن ماه نیز اردوی راهیان نور به صورت مجازی در بستر شاد ویژه مقاطع اول و دوم متوسطه استان سمنان اجرا خواهد شد و دانش آموزان از مناطق و یادمان های مناطق عملیاتی دیدن خواهند کرد.

سرهنگ خالقیان بیان کرد: استقبال خانواده ها و دانش آموزان استان سمنان برای حضور در اردوی راهیان نور بسیار گسترده و بی نظیر بود و در همان دو روز نخست ثبت نام ظرفیت تکمیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز