خبرگزاری کار ایران

نقش بازاریابی الکترونیکی در جذب مخاطبان به سازمان فنی و حرفه ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۳۴

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با تاکید بر نقش موثر بازاریابی الکترونیکی و تولید محتوا در گسترش فرهنگ مهارت آموزی در سطح شهرستان دامغان بیان کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی به ویژه در بسترهایی که مردم حضور پررنگ‌تری در آن دارند نقش موثری در ترغیب و جذب مخاطبان به سازمان فنی و حرفه ای خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدحسین شاهچراغ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان صبح امروز 1 تیر ماه در نشست هم‌اندیشی مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شهرستان دامغان گفت: بازاریابی الکترونیکی، تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی به ویژه در بسترهایی که مردم حضور پررنگ‌تری در آن دارند نقش موثری در ترغیب و جذب مخاطبان به سازمان فنی و حرفه ای خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری رویدادهای مهارتی مشترک و شناسایی نخبگان مهارتی در شهرستان دامغان توسط آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی در سطح این شهرستان خواهد داشت.

سید حسین شاهچراغ تصریح کرد: استعدادهای مهارتی شهرستان دامغان در حرفه‌های مختلف را برای معرفی به بیستمین مسابقات ملی مهارت به عنوان بزرگترین رویداد مهارتی کشور شناسایی کنید تا با ارائه آموزش‌های مهارتی تکمیلی، حمایت لازم برای افتخارآفرینی آنان در سطح ملی و جهانی صورت پذیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سمنان یادآور شد: این نشست در راستای اقناع‌سازی کارکنان پیرامون مسائل معیشتی، طرح رتبه‌بندی مربیان، مسابقات ملی مهارت و نیز ضرورت اجرای آیین‌نامه بند ب تبصره ۷۵ به منظور پروژه محور شدن مهارت‌ها با تمرکز بر مشارکت مهارت‌آموزان در کارگاه‌های آموزشی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز