خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان:

دولت در تلاش است با تدبیر و امید در جامعه امید و نشاط بیشتری ایجاد نماید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۳

استاندار سمنان گفت: گفتمان امروز دولت بر اساس تدبیر و امید است و ریاست جمهوری با گفتمان جدید و بر اساس سیاستهای مورد تائید مقام معظم رهبری در بعد سیاست خارجی به گفتمان می پردازد و خروجی این گفتمان ایجاد امید و نشاط در جامعه است.

ایلنا - سمنان: استاندار سمنان گفت: گفتمان امروز دولت بر اساس تدبیر و امید است و ریاست جمهوری با گفتمان جدید و بر اساس سیاستهای مورد تائید مقام معظم رهبری در بعد سیاست خارجی به گفتمان می‌پردازد و خروجی این گفتمان ایجاد امید و نشاط در جامعه است.
به گزارش ایلنا، استاندار سمنان در جمع مسوولان شهرستان آرادان با اشاره به کاهش نرخ ارز در کشور آن را محصول سیاستهای تدبیر و بر اساس عقلانیت برشمرد و افزود: امروز دیگر نباید بدون مطالعه و بررسی اقدام به اجرای پروژه‌ها کرد و در کلنگ زنی طرح‌ها مطالعات و بررسی‌های کار‌شناسی باید انجام شود.

محمد وکیلی گفت: در تواضع و فروتنی در مقابل مردم نوکر آنان هستیم و در مقابل دشمنان استوار ایستاده‌ایم و در پای آرمان‌ها و ارزشهای والای انقلاب اسلامی تا پای جان مقاومت می‌کنیم.

استاندار سمنان افزود: دولت خدمتگزار در تلاش است با تدبیر و امید در جامعه امید و نشاط بیشتری ایجاد نماید که اگر امید ترویج شود توسعه اقتصادی به همراه دارد و امروز مدیران و مسوولین در بخشهای مختلف باید از منابع و امکانات موجود بهره بگیرند و با شناسائی نیاز‌ها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها دست به توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی بزنند.

وی با تاکید بر اینکه خروجی دانشگاه باید با بازار کار و اشتغال همخوانی داشته باشد به وجود مراکز علمی و اشتغال به تحصیل دانشجویان در این استان خواستار همخوانی رشته‌های موجود در دانشگاه با بازار کار و اشتغال در جامعه شد.

وکیلی افزود: نیروی تحصیل کرده باید نیروی ماهر و در عرصه فنی و حرفه‌ای تجربه داشته باشد تا بتواند در بخشهای مختلف مورد نیاز صنعت و کشاورزی مورد نیاز به کار گرفته شود.

وی افزود: دانشگاه باید با توجه به نیاز جامعه دانشجو بگیرد و دانشجویان با بازار کار رابطه داشته باشند و تربیت نیروی کار ماهر در این عرصه مهم است.

استاندار سمنان در این نشست شهرستان آرادان را منطقه‌ای با قدمت تاریخی و پیشینه بزرگ و با ارزش خواند و افزود: در این منطقه ظرفیتهای خوب و بالقوه‌ای وجود دارد که باید به بالفعل تبدیل شود.

وی بر زیباسازی بیشتر شهر آرادان، حفظ سرمایه گذاران و جذب آنان برای سرمایه گذاری، ادامه استقرار ادارات در شهرستان، خودکفا شدن و کسب درآمد شهری، توجه به حل مشکل اشتغال با ایجاد واحدهای صنعتی، پیگیری، مطالعه و بررسی لازم برای آب رسانی به روستای رامه، بررسی لازم برای ایجاد زیر گذر یاتری و حل مسائل و مشکلات بهداشت و درمانی آرادان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز