خبرگزاری کار ایران

تخصیص اعتبار 4 میلیارد تومانی خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۴۶۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 2 میلیارد تومان از طریق وزاتخانه و 2 میلیارد تومان از طریق خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تهیه تبلت دانش آموزان نیازمند تخصیص یافت و تبلت ها خریداری شده که به زودی مراسم اهدا انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد دستورانی بیان کرد: در سفر ریاست‌ جمهوری به استان اقدامات خوبی توسط مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان صورت گرفت که اعتبارات خوبی نیز جذب شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مصوبه های جلسه قبل پوشش اینترنت در مناطق فاقد اینترنت مانند زمان آباد، خارتوران و مناطق دور دست و عشایری بود که بازدیدی که صورت گرفت دکل های جدید نصب شد اما سرعت اینترنت همچنان با مشکل مواجه است.

دستورانی اضافه کرد: ۲ میلیارد تومان از طریق وزاتخانه و ۲ میلیارد تومان از طریق خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تهیه تبلت دانش آموزان نیازمند تخصیص یافت و خریداری شده که به زودی مراسم اهدا انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان یادآور شد: کمیته بهداشتی و ایمنی با همکاری دانشگاه های علوم‌ پزشکی تشکیل شد و ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس خواهد بود.

وی بیان کرد: لیست دانش آموزان و معلمان استان که تاکنون نسبت به دریافت واکسن اقدام ننموده اند احصاء و پیگیری ها در دستور کار قرار گرفت.

دستورانی تصریح کرد: تدوین برنامه ای در بحث نشاط اجتماعی در دستور کار قرار گرفت که امروز طرح سواد حرکتی در این راستا معرفی خواهد شد.

وی اظهار کرد: ۲ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تامین امکانات و مواد بهداشتی و ضدعفونی در مدارس اختصاص یافته و خرید در حال انجام لست.

دستورانی یادآور شد: در خصوص تامین وسیله نقلیه برای ایاب ذهاب دانش آموزان در مدارس حضوری، پیگیری ها با فرمانداری ها صورت گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز