خبرگزاری کار ایران

افزوده شدن آرادان در لیست شهرهای آبی کرونایی استان سمنان/ در 48 ساعت گذشته فوتی کرونایی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۸۳

استاندار سمنان ازتبدیل وضعیت کرونایی شهرستان آرادان به رنگ آبی خبر داد و افزود: دو شهرستان میامی و آرادان در وضعیت رنگ بندی آبی کرونا قرار دارند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی بیان کرد: حفظ و حراست از سلامت مردم و همچنین‌ مقابله با ویروس کرونا اولویت اصلی نظام‌جمهوری اسلامی است.

وی افزود: فضاسازی شهری و اقناع سازی مردم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، تزریق واکسن و توجه به فاصله گذاری اجتماعی امری ضروری است که نیاز است تا اصحاب رسانه در این خصوص همچنان اهتمام ورزیده تا استان پایلوت مقابله با ویروس کرونا در کشور باشیم.

هاشمی تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته فوتی با تست مثبت کرونا در استان نداشتیم که ورودی به بیمارستان ها و آی سی یو ها نیز با دوری از ساده انگاری و با رعایت پروتکل ها و همراهی و همکاری مردم کاهش یابد.

استاندار سمنان اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی سمنان و ۷۴ درصد جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دُز اول واکسن را دریافت کردند که از این لحاظ در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

هاشمی ادامه داد:  ۳۵ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان و ۳۱ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود دُز دوم واکسن را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مراسم روز ۱۳ آبان با رعایت پروتکل ها و در فضای باز و  در محوطه مدارس و دانشگاه ها برگزار خواهد شد که مصوبه آن توسط ستاد ملی کرونا در قالب دستورالعمل ابلاغ می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز