خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

«خیرین امنیت ساز» در دامغان تجلیل می شوند / ضرورت مشارکت خیرین در برقراری امنیت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۴۷۱

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان ضمن تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان از تجلیل «خیرین امنیت ساز» در دامغان خبر داد و خواستار مشارکت بیش از پیش خیرین در برقراری امنیت و آرامش شهروندان شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ سیدرضا علوی در نشست با خبرنگاران که امروز (17 مهر) به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی دامغان برگزار شد، گفت: هدف نیروی انتظامی رضایتمندی مردم و تحقق خدمت رسانی به شهروندان همراه با اقتدار و مهربانی است.

وی ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا در دامغان بیان کرد: «رژه موتوری»، «دیدار با خانواده شهدا»، «ایثارگران و بازنشستگان نیروی انتظامی»، «صبحگاه مشترک»، «تقدیر از خیرین امنیت ساز»، «تجلیل از نمونه های ترافیکی»، «ویزیت رایگان شهروندان در بهداری ناجا»، «برپایی ایستگاه سلامت» و «نمایشگاه مواد مخدر در نماز جمعه» و «اهدای خون» از برنامه های این هفته است.

علوی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 785 کیلوگرم انواع مواد مخدر در دامغان کشف شده است، یادآور شد: کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی دامغان تعداد پاتوق ها و باندهای فساد متلاشی شده در دامغان را 160 مورد اعلام کرد و گفت: 716 مورد طرح امنیت اخلاقی در سال جاری اجرا شد.

وی با تاکید بر کاهش تصادفات منجر به فوت داخل شهری ادامه داد: در 22 فقره تصادف منجر به فوت خارج از محدوده شهری 30 نفر جان باختند.

سیدرضا علوی سرقت از شهروندان در سال گذشته را 1 هزار و 264 مورد برشمرد و افزود: با کاهش 1 درصدی سرقت در سال جاری مواجه بودیم و تعداد کل سرقت ها نسبت به مشابه سال قبل 1 هزار و 255 مورد ثبت شده است.

فرمانده نیروی انتظامی دامغان به نقش خیرین در برقراری امنیت اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: ضرورت دارد با فرهنگ سازی و کمک سایر مسئولان جهت برقراری نظم و امنیت اجتماعی، خیرین به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز