خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات بوچی و دو میدانی ورزشکاران دارای نیازهای ویژه در دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۸۰۷

همزمان با هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقات بوچی و دو میدانی ویژه ورزشکاران مرکز توان یابان دامغان در مجتمع توانبخشی شهدای هفتم تیر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری یک دوره مسابقه بوچی و دو میدانی با حضور 10 نفر از برگزیدگان مسابقات قبلی در دامغان برگزار شد.

این مسابقات بین ورزشکاران رشته بوچی و دو میدانی مرکز توان یابان دامغان در مجتمع خدمات بهزیستی شهدای هفتم تیر این شهرستان انجام پذیرفت.

علیرضا خراسانی مدیرعامل مرکز توان یابان دامغان با اشاره به اینکه بوچی رشته ورزشی و المپیکی بوده، یادآور شد: بوچی از رشته های اختصاصی المپیک ویژه و ورزشکاران دارای نیازهای ویژه است.

وی ادامه داد: ورزشکاران رشته بوچی مرکز توان یابان دامغان در سال‌های گذشته 3 مدال طلا و نقره در مسابقات جهانی کسب کردند.
 
خراسانی تصریح کرد: 20 نفر از ورزشکاران پسر مرکز توان یابان دامغان در رشته بوچی فعالیت می کنند که محمدعلی طوسی در المپیک ویژه 2018 موفق به کسب مدال طلا این رشته شد.

در پایان این مسابقات سید علی عزیزی نفر اول، حامد فتحعلیان نفر دوم و سید امیر میرمحسنی نفر سوم مسابقات دو میدانی شد و اسماعیل هروی نفر اول، ابوالفضل خراسانی نفر دوم و سید قاسم داودالموسوی و محمد علی طوسی مشترکا مقام سوم در رشته بوچی را کسب کردند که با حضور رئیس اداره بهزیستی و معاون توسعه و برنامه ربزی فرمانداری  دامغان تقدیر شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز