خبرگزاری کار ایران

افتتاح و بهره برداری از 45 پروژه شهرستان دامغان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۹۵۱

فرماندار دامغان از افتتاح و بهره برداری 45 پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت امسال در دامغان خبر داد و بیان کرد: برای افتتاح و بهره برداری از این طرح ها افزون بر 55 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی بندرآبادی در نشست خبری ظهر سه شنبه (2 شهریور) با اصحاب رسانه گفت: در هفته دولت سال جاری پروژه های 16 دستگاه اجرایی افتتاح می شود و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه برای افتتاح این پروژه ها افزون بر 55 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: بیشترین طرح ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت آب و فاضلاب با 16 طرح اختصاص دارد.

فرماندار دامغان یادآور شد: در هفته دولت امسال 14 پروژه با اعتبار 124 میلیارد و 851 میلیون ریال کلنگ زنی خواهد شد.

بندرآبادی تصریح کرد: در سال جاری 46 میلیارد و 749 میلیون تومان اعتبارات استانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: آیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان در هفته دولت ۱۴۰۰ به دلیل شیوع موج پنجم کرونا و قطع زنجیره انتقال آن روز یکشنبه : ۱۴۰۰/۶/۷ ساعت ۹:۳۰ دقیقه با حضور ویدیو کنفرانسی استاندار سمنان برگزار می شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز