خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خبر داد؛

کسب اعتبار 12 میلیارد تومانی از فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۱۶

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: با فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی استان ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به استان و بدنه دستگاه های اجرایی تزریق شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی خلیلی خواه بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۵ ملک مازاد دستگاه های اجرایی در کارگروه استانی شناسایی و برای طی مراحل آتی و کسب مجوز اقدامات لازم انجام شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۵۱ مصوبه در این خصوص به استان ابلاغ شد که با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم بود تعداد ۲۳ مورد به فروش رسید.

خلیلی خواه یادآور شد: ۱۳ استان توانستند املاک مازاد خود را در کشور در سال گذشته به فروش برسانند؛ از حیث تعداد املاک جزو رتبه های شاخص بودیم اما از نظر ارزش املاک فروش رفته به دلیل اینکه املاک مازاد روستایی در این موارد وجود داشت در جایگاه های پایین تری قرار گرفتیم.

وی افزود: دولت اجازه داده تا حدود ۲ هزار میلیارد تومان اموال غیرمنقول دولت را در قالب اجاره های بلند مدت واگذار کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان تصریح کرد: ۲۸ مورد از مواردی که در سال های ۹۸ و ۹۹ مصوب شد در سال جاری نیز مجوز آنها تمدید شد که بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان برآورد اولیه ارزش تقریبی آنها است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز