خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرک استان سمنان اعلام کرد:

بیش از ۶۱ میلیارد ریال درآمد گمرک استان سمنان در نیمه اول سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۷

مدیرکل گمرک استان سمنان گفت: گمرک این استان در نیمه اول امسال بالغ بر ۶۱ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد دارد.

ایلنا - سمنان: مدیرکل گمرک استان سمنان گفت: گمرک این استان در نیمه اول امسال بالغ بر ۶۱ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد دارد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر شامانی افزود: این درآمد با احتساب ضمانتنامه ها بوده است.
وی در تشریح فعالیتهای بخش امانات پستی گمرک استان سمنان در این مدت اظهار داشت: ۷۷ بسته پستی به وزن بیش از ۳۸۰ کیلوگرم امسال به کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، اتریش و… صادر شده است.
شامانی ارزش این مقدار صادرات را بیش از ۸۷ میلیون ریال معادل سه هزار و ۸۶۵ دلار ذکر کرد و گفت: این کالاها شامل خشکبار، کیف و کفش، کتاب، اسباب بازی، ادویه، ظروف، شیرینی، سبزی خشک، دارو، سی دی، لباس و… بوده است.
وی افزود: در این مدت ۱۹۴ بسته به وزن بیش از ۵۳۷ کیلوگرم و ارزش بالغ بر ۱۷۳ میلیون ریال معادل هفت هزار دلار نیز وارد گمرک این استان شده است.
وی گفت: این بسته ها سی دی، لباس، کفش، دارو، آرایشی بهداشتی و… بوده است که از کشورهای مختلف از جمله آلمان، انگلستان، فرانسه، چین، استرالیا، ترکیه، ژاپن، بلژیک، روسیه، ایتالیا و… وارد کشور شده است.
مدیرکل گمرک استان سمنان گفت: امسال ۴۰ فقره پرونده قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال در این گمرک تشکیل شده که از نظر ارزش نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد و از نظر تعداد پرونده ۵۴ درصد کاهش دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز