خبرگزاری کار ایران

خیر دامغانی 114 نوعروس را راهی خانه بخت می فرستد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۰۹۴

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۱۱۴ نوعروس تحت پوشش این نهاد راهی خانه بخت می‌شوند، گفت: جهیزیه این نوعروسان توسط خیر دامغانی تأمین‌شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد قوسی ضمن بیان اینکه در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ۱۱۴ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان راهی خانه بخت می‌شوند، ابراز داشت: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد ارائه مشاوره پیش از ازدواج، تأمین جهیزیه و ارائه تسهیلات مناسب به زوج‌های جوان تحت پوشش این نهاد است تا با ازدواج آسان این بخش از جامعه بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی ضمن بیان اینکه بدون حضور خیران نمی‌توان کارهای بزرگ این‌چنینی به سرانجام رساند، افزود: صادق امیرآبادیان فرزند ابراهیم‌آبادیان خیر دامغانی در تحقق این مهم سهم بسزایی ایفا کردند و همواره یاری گر کمیته امداد بودند که امیدواریم در ادامه این روند شاهد حضور خیران بیشتر از استان سمنان باشیم.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه طرح احسان و اطعام حسینی نیز که امروز به‌صورت کشوری در اکثر استان‌ها اجرا می‌شود توسط همین خیران آغازشده است، ابراز داشت: این خیر دامغانی در دیگر مراسم نظیر عید الأضحی، ذبح عظیم در عید قربان و دیگر امور کمک به نیازمندان نیز در پای‌کار حضور دارند.

قوسی ضمن بیان اینکه این خیر دامغانی ۵۷۰ میلیون تومان به عبارتی برای هر جهیزیه پنج میلیون تومان کمک نقدی داشته تا این افراد راهی خانه بخت شوند، تصریح کرد: خیران در واقع بازوی کمیته امداد برای توانمندی، خودکفایی و بهتر شدن وضعیت خانواده‌های تحت پوشش به شمار می‌روند که همراهی آن‌ها در این کار ارزشمند شایان تقدیر است.

وی به گام بزرگ دیگر صادق امیرآبادیان در ناجی بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: این خیر تاکنون تعدادی دستگاه اکسیژن ساز تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز