خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه برتر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۵۴۱

معاون سیاسی استاندار سمنان گفت: استان سمنان در رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

 به گزارش ایلنا از سمنان، حبیب الله خجسته پور بیان کرد: استان سمنان در رعایت و توجه  بیشتر  موارد پروتکل های بهداشتی، اعم از فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تهویه مناسب و ... رتبه های اول تا سوم کشوری را به خود اختصاص داد. 

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: رنگ‌بندی‌ شهرستان‌های استان در بحث شیوع بیماری کرونا تغییری نکرده و همچنان رنگ بندی هفته گذشته پا برجا است.

وی ادامه داد: سه شهرستان سرخه، میامی و آرادان در وضعیت رنگ‌بندی زرد و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

معاون استاندار سمنان اظهار کرد: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان سمنان بر اساس گزارش‌های کاهشی است و در آمار فوتی‌ها نیز به تثبیت رسیده ایم، اما توقع داریم تا شهروندان همچنان در توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

خجسته پور یادآور شد: با توجه به اعلام‌ رسمی نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داوطلبان و طرفداران آنها توجه داشته باشند اگر تمایل به برگزاری برنامه دارند رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار داشته باشد تا برگزاری این برنامه ها تاثیری در افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز