خبرگزاری کار ایران

کشف ۷۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۶

فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام کشف ۷۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۶ ماهه نخست امسال، افزود: در این خصوص ۳۰ باند، منهدم شد و یک هزار و ۱۸۰ نفر نیز دستگیر شدند.

ایلنا - سمنان: فرمانده انتظامی استان سمنان به دستاوردهای پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ پرداخت و افزود: در شش ماهه نخست امسال ۷۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی، صنعتی، شیمیایی و پیش ساز در سطح استان کشف شد.
به گزارش ایلنا، سردار محمد رضا میرزایی از انهدام ۳۰ باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: یک هزار و ۱۸۰ نفر شامل قاچاقچی، نگهدارنده، توزیع و یا مصرف کننده مواد در این مدت دستگیر شدند که ۴۶ نفر از آنان زن هستند.
میرزایی خاطر نشان کرد: از مجموع افرادی که دستگیر شده‌اند، ۲۸ نفر از اتباع خارجی هستند.
به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان ۳۹ دستگاه وسیله نقلیه، ۹۸ دستگاه انواع تلفن همراه، ۹ هزار و ۶۴۱ عدد انواع قرص و آمپول‌های مواد مخدر از دیگر کشفیات پلیس در سطح استان سمنان است.
این مسئول انتظامی از اجرای ۵۲۵ مرحله طرح‌های گوناگون از جمله ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محور در راستای برخورد با سوداگران مرگ خبر داد و اظهار داشت: پلیس با قاطعیت تمام به این مبارزه ادامه می‌دهد.
سردار میرزایی با اشاره به نقش ویژه مردم در پیشگیری از اعتیاد، به خانواده‌ها توصیه کرد: فرزندانتان را بر مبنای اصول دینی و اخلاقی تربیت کنید چرا که دین، بزرگ‌ترین بازدارنده انسان از هر پلیدی و زشتی است.
وی همچنین اجرای کامل وظایف و ماموریت‌ها از سوی دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط در ریشه کن کردن اعتیاد از جامعه را مورد تاکید قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز