خبرگزاری کار ایران

دبیر هیئت بازرسی استان سمنان خبر داد؛

وجود 778 شعبه اخذ رای در استان سمنان/ احتمال کاهش یا افزایش صندوق های اخذ رأی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۸۷

دبیر هیئت بازرسی استان سمنان گفت: ۷۷۸ شعبه اخذ رای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان در نظر گرفته شده که ۴۸۲ شعبه اخذ رای برای مناطق شهری و ۲۹۶ شعبه اخذ رای برای مناطق روستایی است.

به گزارش ایلنا از سمنان،  حجت‌ الله ولی‌پوری اصلانی بیان کرد: ۸۲ گزارش هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان به وزارت کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد: از تعداد گزارش های هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان به وزارت کشور، ۴۲ مورد مربوط به شهرستان دامغان و ۲۴ مورد مربوط به شهرستان گرمسار بوده است.

اصلانی تصریح کرد: ۷۷۸ شعبه اخذ رای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان در نظر گرفته شده که ۴۸۲ شعبه اخذ رای برای مناطق شهری و ۲۹۶ شعبه اخذ رای برای مناطق روستایی است.

دبیر هیئت بازرسی استان سمنان اظهار کرد: باهدف مدیریت مقابله با شیوع کرونا ویروس، احتمال کاهش یا افزایش صندوق های اخذ رای در استان سمنان وجود دارد.

وی گفت: از تعداد ۷۷۸ شعبه اخذ رای در استان سمنان، ۲۳۸ شعبه اخذ رای مربوط به شهرستان شاهرود، ۱۵۲ شعبه اخذ رای مربوط شهرستان سمنان، ۱۳۷ شعبه اخذ رای مربوط به شهرستان دامغان و ۷۵ شعبه اخذ رای مربوط به شهرستان گرمسار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز