خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز پرستار ؛

پرستاران دامغان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۸۵

همزمان با روز پرستار آیین تجلیل از پرستاران دامغان صبح امروز یکشنبه 30 آذر به همت موسسه خیریه متوسلین به 14 معصوم دامغان در درمانگاه امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین جواد خواجه زاده رئیس هیات امنای موسسه خیریه متوسلین به 14 معصوم دامغان پرستاری را رکن اصلی درمان دانست و افزود: موفقیت کادر مراقبت و درمان در گرو حرفه پرستاری بوده و انگیزه و عاملی اثرگذار در روند بهبودی بیمار است.

خواجه زاده گفت: همزمان با شیوع موج دوم کرونا و با توجه به وجود تنها بیمارستان دامغان درمانگاه امام حسین به مدت چهار ماه در اختیار کلینیک برادران رضایی دامغان قرار داشت.

وی ضمن اشاره به تفاهم نامه همکاری با مددکاری بیمارستان ولایت دامغان و پرداخت بخشی از هزینه های بیماران نیازمند یادآور شد: ۴۰ کپسول اکسیژن متعلق به این موسسه به صورت رایگان در اختیار بیماران کرونا بوده و خواهد بود.

رئیس هیات مدیره موسسه خیریه متوسلین به چهارده معصوم دامغان تصریح کرد: ضد عفونی معابر، دوخت و توزیع ۳۰ هزار ماسک به صورت رایگان و توزیع ۴۰۰ سبد کالا به ارزش تقریبی ۹ میلیون ریال بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی بخشی از خدمات این موسسه خیریه بود که با شروع کووید ۱۹ انجام شد.

جواد خواجه زاده از آمادگی این موسسه مبنی بر واگذاری درمانگاه امام حسین به بیمارستان ولایت و ارائه خدمت به بیماران غیر کرونایی خبر داد و افزود: با توجه به تلاش های ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان در موج سوم کرونا محیط فیزیکی و تجهیزات پزشکی درمانگاه امام حسین مورد نیاز واقع نشد.

او به بخشی از خدمات پزشکی که موسسه خیریه متوسلین به چهارده معصوم دامغان ارائه می‌نمایند اشاره داشت و ادامه داد: دستگاه تست ورزش و اکوکاردیوگرافی قلب با قیمت تقریبی ۱۰ میلیارد ریال از جمله تجهیزات ضروری و مورد نیاز بیماران غیر کرونایی است که در اختیار شهروندان قرار دارد.

خواجه زاده ضمن بیان اینکه ۱۵۰ خانوار مددجو تحت پوشش این موسسه هستند یادآور شد: 24 سری جهیزیه  کامل برای ۲۴ دختر بی سرپرست و بدسرپرست اهدا شد و در حال حاضر ۸۰ بیماران خاص و سرطانی تحت پوشش موسسه خیریه متوسلین چهارده معصوم دامغان بوده و از خدمات پزشکی و مالی بهره‌مند می‌شوند.

وی به افزایش ماهانه ۳۰۰ میلیون ریالی هزینه های درمانگاه امام حسین در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: همزمان با موج سوم کرونا ۱۶ کپسول اکسیژن به قیمت ۶۴۰ میلیون ریال به طور رایگان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز