خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان خبر داد:

اجرای ۲۳ پروژه پژوهشی با همکاری دانشگاه و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۲۹۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۳ پروژه پژوهشی و فناور با همکاری حوزه صنعت، دانشگاه سمنان و شرکت شهرک های صنعتی در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: پروژه‌های ذکر شده در راستای افزایش بهره‌وری، رفع عارضه و کمک به پژوهش کاربردی در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

وی با اشاره به اهمیت صنایع کوچک و نقش آنها در ایجاد اشتغال پایدار و تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با انعقاد تفاهم‌نامه‌ و بهره‌گیری از دانشگاهیان و صاحبان ایده پیوند صنعت و دانشگاه را یکی از محورهای مهم و عمده فعالیت خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه کانون هماهنگی دانشگاه و صنعت (اتاق مساله) سال ۹۸ در این استان افتتاح گردید، ادامه داد: این اقدام در راستای ارتباط موثر صنعت، دانشگاه و دولت و با هدف ارتقای فنی و تکنولوژی صنعت استان انجام شده است.

آ‌ل‌بویه اضافه کرد: ایجاد پیوند میان دانشگاه‌ و صنعت، علاوه بر تامین بخش زیادی از نیازهای داخلی کشور، کمک به رشد فناوری و در نهایت ارتقا و «جهش تولید» را به ارمغان خواهدداشت.

وی یادآور شد: هفته "پژوهش و فناوری" از ۲۲ لغایت ۲۷ آذر با عنوان "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" نامگذاری شده است و بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری نیز از ۲۷ الی ۳۰ آذر به‌ صورت مجازی در پورتال www.msrt-expo.ir برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز