خبرگزاری کار ایران

۷ میلیون بسته حمایتی برای نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۵۴۱

رییس سازمان بسیج مستضعفین از توزیع ۷ میلیون بسته حمایتی برای نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در نیمه اول این ماه سه و نیم میلیون بسته و در نیمه دوم نیز سه و نیم میلیون بسته حمایتی برای نیازمندان در سطح کشور با حفظ کرامت انسانی و اصول کریمانه توزیع می شود.

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در آغاز رزمایش کمک های مومنانه که در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش کمک های مومنانه امروز در ۱۶ استان کشور به صورت همزمان آغاز و ۷۰۰ هزار بسته حمایتی در این استان ها توزیع شد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین  خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا یک آزمون برای تمامی دولت ها و ملت ها بود و با این اتفاق امروز می توان عملکرد دولت ها را ارزیابی کرد.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا حادثه ای ناشناخته به شمار می رفت اما امروز در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، دانسته ها و معلومات افزایش یافته است.
سردار سلیمانی یادآور شد: از آغاز شیوع ویروس کرونا، ملت ایران در کنار مسوولان قرار گرفته و بار دیگر نوعدوستی و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند.
وی عملکرد ملت ایران در بحران ها را قابل تحسین دانست و گفت: کارآمدی و همکاری ملت ایران در موضوع کنترل و مهار ویروس کرونا مثال زدنی است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز ایران بر اساس آمارها در حوزه بهداشت و درمان از تمدن غرب که ادعای پیشرفت در این حوزه را دارد پیشی گرفته و این موضوع سند بزرگی بر کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
وی گفت: دانشمندان و جوانان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مهار بحران کرونا توان بسیار بالایی را از خود نشان داده و با تمام توان حرکت کرده اند.
سردار سلیمانی ادامه داد: رتبه ایران اسلامی در حوزه بهداشت و درمان برجسته و در زمینه مراقبت و پیشگیری از رتبه مطلوبی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران مقام اول را در زمینه غربالگری بیماری کرونا دارد، افزود: امروز تمامی کشورهای جهان خواهان انتقال تجربه ملت ایران در این حوزه هستند.
سردار سلیمانی تاکید کرد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم ها و با وجود بیماری کرونا هنوز هم دست از عملیات روانی برنداشته و ایران را تهدید می کنند اما ملت ایران همچون گذشته با یکدیگر دست وحدت و همدلی داده و رزمایش کمک های مومنانه را آغاز کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز