خبرگزاری کار ایران

تامین نیازهای ضروری محرومان و نیازمندان اصلی‌ترین وظیفه موسسه خیریه حکیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۲۶

تامین نیازهای ضروری محرومان و نیازمندان اصلی‌ترین وظیفه موسسه خیریه حکیم است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی موسسه خیریه حکیم، این موسسه در اواخر سال 1390 با حضور جمعی از بازاریان و دوستان که در حد توانشان در کار خیر پیش قدم بودند، تشکیل شد و با مجوز بهزیستی تهران به ثبت رسید که از آن تاریخ تا به امروز با کمک مردم شریف ایران عزیزمان و حمایت‌های مادی و معنوی آنان توانسته مشکلات خانواده‌هایی را در تامین مایحتاج اولیه زندگی‌شان هزینه های دارویی، جهیزیه فرزندان خانوادهای بی‌بضاعت، سبد کالا، ارزاق و مساعده ماهیانه و کمک‌های موردی برطرف سازد.                                                                                        

عمده فعالیت انجام شده توسط این موسسه کمک به تامین هزینه های درمان، تهیه جهیزیه، تهیه سبد کالا، تهیه لوازم ضروری منزل، مساعده‌های مالی و تهیه لوازم پزشکی است که توانسته به یاری خداوند متعال و همراهی مردم شریف ایران طی سال گذشته 1094688500 ریال به نیازمندان واقعی و آبرومند پرداخت کنند.

بغیر از این موارد، مددکاری این موسسه در کمک‌رسانی به بیماران بستری شده در بیمارستان پیش قدم شده و در کارها و امورات اداری همیشه همراه و یاور بیماران تحت پوشش این موسسه هستند که در بیمارستان بستری شده‌اند.

 ارتقای کیفیت زندگی محرومان، نیازمندان از اولویت‌های اصلی این موسسه است و این خیریه تا امروز توانسته با کمک و یاری خیرین عزیز و گرامی قدم‌هایی را بردارد.

این موسسه برنامه‌هایی در نظر دارد که کمک به بیماران را در اولویت کمک‌های مردمی این خیریه قرار دهد. کمک به بیماران خاص  از جمله بیماران متابولیک، پروانه ای، اوتیسم، ام اس، پیوند کلیه، تالاسمی، دیالیزی و هموفیلی که هر کدام از این بیماری‌ها سختی‌های فراوانی را برای خانواده‌های بیماران و خود بیماران بوجود آورده است.

موسسه خیریه حکیم امیدوار است؛ موسسات خیریه بتوانند مشکلاتی که به دلیل تورم موجود در کشور برای قشر ضعیف و نیازمند و مددجویان تحت پوشش این موسسات بوجود می‌آید، با کمک مردم شریف کشورمان مرتفع سازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://hakeim.ir/  مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز