خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

رسیدگی به تخلفات به ویژه در طرح تحول سلامت سخت‌گیرانه باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۸۲

ضرورت دارد به تمام تخلفات با انصاف و با دوری از افراط و تفریط، رسیدگی شود و در این میان حرمت مردم نیز محفوظ بماند.

وزیر بهداشت گفت: رسیدگی به تخلفات بخصوص در طرح تحول سلامت باید بیش از پیش سختگیرانه باشد، تا از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری کند.

به گزارش ایلنا، وزیر بهداشت در مراسم تقدیر از پیشکسوتان هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان گفت: متاسفانه امروز شاهدیم که در بخش های اداری کشور همراستا با آرمان های انقلاب اسلامی، تحول های مورد انتظار اتفاق نیفتاده است و اگر هر از چند گاهی تخلفات اداری، آرامش مردم را به خطر می اندازد، این روند به دلیل وجود یک ساختار معیوب در بحثجلوگیری از این گونه تخلفات است.

سید حسن هاشمی با اشاره به این که وزارت بهداشت ارگانی است که شبانه روز توسط مردم رصد می شود، ادامه داد: احتمال بروز تخلف در ساختار این ارگان نیز وجود دارد.

وزیر بهداشت با بیان این که وجود چشم های ناظر از وارد شدن آسیب های جدی بر حوزه بهداشت و درمان پیشگیری خواهد کرد، گفت: هیات های رسیدگی به تخلفات اداری با سایر دستگاه های مرتبط با وزارت بهداشت متفاوت است پس ضرورت دارد به تمام تخلفات با انصاف و با دوری از افراط و تفریط، رسیدگی شود و در این میان حرمت مردم نیز محفوظ بماند.

وی با تاکید بر این که کانون های جرم خیز را در دانشگاه های علوم پزشکی و ستاد باید مورد هدف قرار داد، خاطرنشان کرد: ارائه دهندگان خدمت باید کاملا پاک و منزه باشند و رسیدگی به تخلفات را مسئولانه دنبال کنند چون چنین خدمتی با آبروی کل نظام سر و کار دارد.

دکتر هاشمی در ادامه با بیان این که رسیدگی به تخلفات در حوزه مالی بخصوص در طرح تحول سلامت باید سختگیرانه باشد، گفت: فراموش نکنیم که کوچکترین غفلتی در این حوزه علاوه بر این که منجر به بروز تخلف می شود، بهانه ای نیز برای غرض ورزانی است که می خواهند جلوی اهداف متعالی حوزه سلامت را بگیرند.

هاشمی در ادامه با اشاره به سامانه ۱۶۹۰ در امر رسیدگی به تخلفات تعرفه ای نیز ادامه داد: خوشبختانه در حوزه تعرفه ها اگرچه هنوز خطاهایی گزارش می شود ولی دستگاه های ذی ربط بخصوص سازمان نظام پزشکی قاطعانه نظارت بر این حوزه را دنبال می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز