خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت عازم عراق شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۵۲۲

در پی امضای تفاهم نامه همکاری های دارویی بهداشتی و آموزش پزشکی ایران و عراق در دی ماه سال جاری که در سفر عدیله حمود حسین وزیر بهداشت عراق به تهران و دیدار او با سید حسن هاشمی به امضا رسید، مقرر شد راهکارهای عملیاتی کردن روابط راهبردی سلامت دو کشور بررسی شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور شرکت در اولین همایش گروه دوستی فعالان سلامت ایران - عراق و افتتاح و بازدید از نمایشگاه توانمندی های شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی ایران در عراق صبح امروز(دوشنبه) جزو هیات همراه «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری عازم عراق شد.

به گزارش ایلنا، در پی امضای تفاهم نامه همکاری های دارویی بهداشتی و آموزش پزشکی ایران و عراق در دی ماه سال جاری که در سفر عدیله حمود حسین وزیر بهداشت عراق به تهران و دیدار او با سید حسن هاشمی به امضا رسید، مقرر شد راهکارهای عملیاتی کردن روابط راهبردی سلامت دو کشور بررسی شود.

بنابراین گزارش «سید حسن هاشمی» در سفر به عراق ضمن دیدار با وزیر بهداشت عراق و بررسی و پی گیری موضوع ریزگردها در نشست با مقامات بهداشتی کشور عراق، در اولین همایش گروه دوستی فعالان سلامت ایران - عراق سخنرانی خواهد کرد.

این گزارش حاکی است، ملاقات روسای دانشگاه های علوم پزشکی دو کشور با حضور وزیر بهداشت ایران و عراق، بازدید از نمایشگاه دارو و تجهیزات پزشکی، بازدید از بیمارستان در حال ساخت نجف توسط ستاد عتبات، امضای اسناد تفاهم نامه و برنامه عملیاتی، ملاقات با مرجعیت عراق و زیارت عتبات عالیات از جمله برنامه های سفر دو روزه وزیر بهداشت کشورمان به عراق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز