خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان شریعتی خبرداد:

راه‌اندازی اولین مرکز استروکت ایران در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۶۶

به پشتوانه وزارت بهداشت فضای بیمارستان شریعتی در حال بازسازی است تا شاهد ایجاد جدیدترین درمان‌ها در این مرکز باشیم.

رییس بیمارستان شریعتی از راه‌اندازی اولین و مدرنترین مرکز استروکت ایران در سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمدرضا سروش در جشن شکرگزاری سلامت که در بیمارستان شریعتی برگزار شد با اشاره به اینکه چیزی بالاتر از سلامتی نیست گفت: دراین بیمارستان انسان‌های بزرگی هستند که کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

رئیس بیمارستان شریعتی افزود: چند هزار پیوند مغز استخوان با نتایج خوب وقابل قبول ۲۰۰ مورد پیوند قلب، ‌جراحی‌های پیشرفته، ارتوپدی، غدد و کلیه بخشی از کارهای انجام شده در این بیمارستان است.

وی گفت: پزشکی هسته‌ای نیز در این بیمارستان فعال شده و ما دومین تکنسین برتر کشور را در این بیمارستان داریم.

سروش تاکید کرد: در کلیه رشته‌ها اساتید این مرکز تلاش کردند تا بزرگترین نعمت خدا را که سلامتی است برای بیماران پایدار نگه دارند.

وی افزود: به پشتوانه وزارت بهداشت فضای بیمارستان نیز در حال بازسازی است تا شاهد ایجاد جدیدترین درمان‌ها در این مرکز باشیم.

وی گفت: در تلاش هستیم در سال ۹۴ اولین و مدرنترین مرکز استروکت ایران را راه اندازی کنیم تا در مان و هم آموزش را در این مرکز شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز