خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۵۰ طرح عمرانی درمانی مجتمع خیرین سلامت در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۹۲

این مراکز با ۶ هزار مترمربع زیربنا در بیش از ۱۲ هزار مترمربع با هزینه بیش از ۳۰۰ میلیارد رال احداثو تجهیز شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور اعلام کرد: به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، ۵۰ طرح عمرانی و مرکز بهداشتی درمانی از سوی این مجتمع به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از مجمع خیرین سلامت کشور، «سیدمحمد طباطبایی» افزود: این مراکز که از سوی خیرین سلامت در شهر‌ها و روستاهای کشور احداثشده است شامل خانه بهداشت، مرکز بهداشتی درمانی، مراکز دیالیز، فوریت‌های پزشکی و پانسیون پزشکی، بخش‌های تخصصی «سی سی یو و‌ام آر آی»، درمان ناباروری، زنان و بلوک زایمان، شیمی درمانی و نوزادان و جراحی است.

وی تصریح کرد: این مراکز با ۶ هزار مترمربع زیربنا در بیش از ۱۲ هزار مترمربع با هزینه بیش از ۳۰۰ میلیارد رال احداثو تجهیز شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور افزود: در این ایام نیز در مناطق مختلف ۱۵ طرح عمرانی درمانی از جمله مراکز بهداشتی، درمانگاه، کلینیک فوق تخصصی ریوی، محل اسکان پزشکان، مرکز درمان بیماران خاص، انژیوگرافی قلب و طرح توسعه درمانگاه بیمارستان کلنگ احداثآن به زمین زده شده و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گفته وی، این مراکز درمانی موردنیاز مردم مناطق در بیش از ۱۲ هزار مترمربع با زیربنای بیش از هفت هزار مترمربع با برآورد هزینه‌ای یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

طباطبایی افزود: در ایام الله دهه فجر برخی مراکز درمانی تجهیزات پزشکی و دستگاه‌هایی چون «ام آر آی»، شیمی درمانی و تاسیسات گرمایشی تامین شده است.

وی ادامه داد: تشکیل مجمع خیرین سلامت، بازدید از طرح‌های نیمه تمام، عیادت از بیماران و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های این نهاد در این دهه است.

طباطبایی گفت: حضور در مراسم و جشن‌های انقلاب، شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل از دیگر برنامه‌های این مجمع به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز