خبرگزاری کار ایران

ویزیت رایگان روستائیان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۳۱

همزمان با دهه مبارک فجر، ساکنان روستاهای محروم از ویزیت رایگان پزشک و همچنین دارو بهره‌مند می‌شوند.

رئیس ستاد کشوری برگزاری دهه فجر هلال احمر از آغاز به فعالیت کاروان‌های جهاد فجر به منظور آموزش امداد و نجات در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: فعالیت این کانون‌ها پس از این ایام نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، غلامرضا گنج آبادی در نشست خبری در مورد تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های هلال احمر در دهه فجر با اشاره به ارائه تخفیف ویژه در مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر در دهه فجر، تاکید کرد: کاروان های جهاد فجر برای آموزش کمک های اولیه به روستائیان، در روستاها حضور خواهند یافت.

رئیس ستاد برگزاری دهه فجر هلال احمر در ادامه از آغاز به فعالیت کانون‌های دانش آموزی، دانشجویی و غنچه های هلال در ایام دهه فجر، خبر داد و افزود: مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت اصول هلال احمر، راه اندازی ایستگاه های سلامت و حضور کاروان های نیکوکاری جهاد فجر در روستاها از جمله برنامه های اصلی هلال احمر در دهه فجر به شمار می رود.

استمرار فعالیت کاروان های فجر پس از دهه مبارک فجر

وی در ادامه به اعزام کاروان های نیکوکاری جهاد فجر به روستاها در سراسر کشور اشاره و گفت: این کاروان ها با حضور در روستاها، کانون های روستایی را فعال کرده و امداد و کمک های اولیه را به روستائیان آموزش می دهند.

این مسوول افزود: فعالیت این کاروان ها پس از دهه فجر نیز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

گنج آبادی با بیان اینکه در روز ۲۲ بهمن و در مسیر راهپیمایی مردم، چادرهای سلامت، نمایشگاه فرهنگی و هنری برپا خواهد شد، گفت: سازمان داوطلبان همچنین برنامه دیدار با خانواده شهدا و انتشار ویژه نامه انقلاب اسلامی را در دستور کار دارد.

گنج آبادی در ادامه با تاکید بر اینکه در روز ۲۲ بهمن و در مسیر راهپیمایی مردم، ۳۴ پست امداد و نجات برقرار است، ادامه داد: در مجموع یک هزار و ۸۰۰ امدادگر و اعضای جمعیت هلال احمر پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن را بر عهده دارند.

وی افزود: علاوه بر این ۲ مرکز درمانی در میدان آزادی و انقلاب از سوی جمعیت هلال احمر برپا شده و چادرهایی نیز برای اقامه نماز ظهر ۲۲ بهمن و استراحت افراد سالخورده در خیابان ها در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد کشوری برگزاری دهه فجر هلال احمر با بیان اینکه بالگردهای جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی در روز ۲۲ بهمن به صورت آماده باش قرار دارند، خاطر نشان کرد: سه فروند بالگرد جمعیت هلال احمر برای پوشش امدادی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالت آماده باش قرار دارند که در صورت بروز حوادثو مشکل پرواز این بالگردها صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر متشکل از پزشک، پرستار، امدادگر متخصص و … به روستاهای محروم سراسر کشور اعزام می شوند، یادآور شد: از ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال جاری همزمان با دهه مبارک فجر، ساکنان روستاهای محروم از ویزیت رایگان پزشک و همچنین دارو بهره مند می شوند.

رئیس ستاد کشوری برگزاری دهه فجر هلال احمر با بیان اینکه ارائه تخفیفات ویژه در مراکز درمانی هلال احمر به خصوص در مراکز توانبخشی در دهه مبارک فجر به مراجعان این مراکز ارائه می شود، گفت: امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز مانورهای تخصصی خود را برپا کرده و در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن پوشش امدادی راهپیمایی و مراسم ۱۲ بهمن در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، عملیات راپل را از ساختمان های مرتفع در مسیر راهپیمایی اجرا خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز