خبرگزاری کار ایران

مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران مطرح کرد:

لزوم بازسازی و نوسازی مراکز درمانی تابعه فرسوده

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۰۱

در بازسازی پلی‌کلینیک تخصصی قدس شریف، واحد پذیرش مطابق با استانداردهای روز بازسازی و آماده بهره‌برداری شد.

مدیرکل درمان تأمین‌ اجتماعی استان تهران بر لزوم تقویت وضعیت بازسازی و نوسازی مراکز درمانی تابعه فرسوده تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران، محمد تقی خسروانی مقدم مدیر کل درمان استان تهران با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در بازسازی پلی‌کلینیک تخصصی قدس شریف، واحد پذیرش مطابق با استانداردهای روز بازسازی و آماده بهره‌برداری شد.

مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران بر لزوم تقویت وضعیت بازسازی و نوسازی مراکز درمانی تابعه فرسوده، تکریم ارباب‌رجوع و کارکنان و تقدیر از زحمات و تلاش‌های رؤسا، مدیران و کارکنان مراکز درمانی تابعه تأکید کرد.

محمد تقی خسروانی مقدم اظهار داشت: پلی کلینیک قدس شریف یکی از قدیمی ترین مراکز درمانی تأمین اجتماعی است که با قدمتی چهل ساله در شرق استان تهران به ارائه خدمات درمانی مطلوب می پردازد.

وی همچنین در ادامه افزود: روزانه حدود دو هزار مراجعه کننده در سه نوبت صبح، عصر و شب به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکی شاغل در این مرکز درمانی مراجعه می کنند.

مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران افزود: این پلی کلینیک دارای امکانات درمانی پزشکی متخصص اطفال، زنان و زایمان، پوست، دندانپزشکی، مغزو اعصاب، متخصص عفونی، گوش و حلق و بینی، جراحی سرپایی، روانپزشکی، مامایی، داروخانه آزمایشگاه و غیره… است.

گفتنی است شورای پزشکی و کمیسیون پزشکی نیز در این مرکز فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز