خبرگزاری کار ایران

اسامی۱۰فرآورده غذایی غیرمجاز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۵۱

ساندویج ژامبون گوشت با نام تجاری لقمه، سفره یکبار مصرف تولید یاس پلاستیک شرق با نام تجاری یاس، لوبیا سفید و برنج ارگانیک تولید گوکرن با نام تجاری آبگینه، غیر مجاز و فاقد مجوز هستند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو، اسامی ۱۰ ماده غذایی جعلی و غیرمجاز را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمد هاشمی گفت: ساندویج ژامبون گوشت با نام تجاری لقمه، سفره یکبار مصرف تولید یاس پلاستیک شرق با نام تجاری یاس، لوبیا سفید و برنج ارگانیک تولید گوکرن با نام تجاری آبگینه، غیر مجاز و فاقد مجوز هستند.

وی ادامه داد: همچنین آبغوره با نام تجاری رباط، سرکه با نام تجاری شهر دلیجان، پنیر سوپر لیقوان شرکت طلوع لبن منتظران با نام تجاری نگین تک، لواشک با نام تجاری سوغات، فاقد مجوز و غیرمجاز هستند.

هاشمی افزود: واحدهای تولیدی رشته آش با نام تجاری ممتاز، بستنی میوه ای با نام تجاری آیس تک و پنیر گوسفندی تبریز با نام تجاری آذری لبن نیز به علت جعل اسناد بهداشتی اداره کل فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شده است.

وی گفت: از کسانی که این محصولات را در سطح عرضه مشاهده می کنند درخواست می‌شود در اسرع وقت، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز