خبرگزاری کار ایران

فرآورده‌های غذایی فاقد مجوز بهداشتی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۴۶

واحدهای تولیدی و محصولات نمک بانام تجاری شورباش، نمک شرکت و نمک سمنان نغمه با نام شیرزاد، چای پژوهشکده گیاهان دارویی با نام دکتر سینا، لواشک وآلوچه فرآوری شده با نام رهک، چیپس با نام آقا بزرگ، نان قندی با نام شیرین تک و انواع محصولات غذایی آماده، ازقبیل انواع کتلت، الویه، سبزیجات تازه و سرخ کردنی، فلافل و سمبوسه با نام شرکت نوید کار کد بانو فاقد مجوزهای بهداشتی هستند.

سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای تعدادی از محصولات و فرآورده های مواد غذایی و آشامیدنی و همچنین اسامی شرکت های تولید کننده غیرمجاز را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، واحدهای تولیدی و محصولات نمک بانام تجاری شورباش، نمک شرکت و نمک سمنان نغمه با نام شیرزاد، چای پژوهشکده گیاهان دارویی با نام دکتر سینا، لواشک وآلوچه فرآوری شده با نام رهک، چیپس با نام آقا بزرگ، نان قندی با نام شیرین تک و انواع محصولات غذایی آماده، ازقبیل انواع کتلت، الویه، سبزیجات تازه و سرخ کردنی، فلافل و سمبوسه با نام شرکت نوید کار کد بانو فاقد مجوزهای بهداشتی هستند.

سازمان غذا و دارو اعلام کرد، شناسایی و معرفی این تعداد محصول در راستای تاکید معاون وزیر بهداشت بر ارتقای نظارت در سطح عرضه و مبارزه با کالاهای فاقد سلامت صورت گرفته است.

براساس این اطلاعیه، واحدهای تولیدی و محصولاتی که نام آنها ذکر شده است به دلیل تولید محصولات غذایی براساس اسناد و مجوزهای بهداشتی جعل شده مورد نظر اداره کل فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی، غیر مجازشناخته شده اند.

سازمان غذا و دارو در این اطلاعیه از هموطنان خواست در صورت مشاهده محصولات این شرکت ها با اطلاع رسانی سریع، معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام شود.

هموطنان می توانند برای مشاهده فهرست اقلام محصولات غیرمجاز یاد شده به نشانی http: / / ifdona. ir / userfiles / pdfمراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز