خبرگزاری کار ایران

سرپرست کمیته امداد امام خمینی:

بیش از ۸۰۰ مرکز نیکوکاری در مساجد کشور فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۶۶

شبکه نیکوکاری با محوریت مساجد و روحانیت یکی از طرح‌هایی است که عملیاتی کردن آن حدود ۳ سال طول کشید

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بیش از ۸۰۰ مرکز نیکوکاری در مساجد سراسر کشور به صورت نظام‌مند فعال هستند.

به گزارش ایلنا، حسین انواری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: شبکه نیکوکاری با محوریت مساجد و روحانیت یکی از طرح‌هایی است که عملیاتی کردن آن حدود ۳ سال طول کشید و امکان ایجاد تدریجی این مرکز در ۳۰۰۰ مسجد در سراسر کشور وجود دارد..

وی با اشاره به نقش مهم مردم در اداره شبکه‌های نیکوکاری اظهار داشت: مردم یکی از پایه‌های اصلی نظام هستند و برای حل مسائل باید خود مردم در صحنه باشند و کار‌ها به دست خود آن‌ها سامان پیدا کند.

سرپرست کمیته امداد تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی هر شبکه نیکوکاری در محله‌ها مشخص شده است و کلیه نذورات، هدایا و صدقات در این مراکز جمع آوری و افراد داوطلبی که تمایل دارند با کمیته امداد همکاری داشته باشند به این مراکز متصل می‌شوند.

انواری از شبکه نیکوکاری به عنوان یک شبکه منظم و منسجم با رویکرد دینی در سراسر کشور نام برد و اظهار امیدواری کرد با همکاری هیئت امنای مساجد، روحانیت، ائمه جمعه این شبکه‌های نیکوکاری قوام و استحکام لازم را پیدا کند.

وی با بیان اینکه همبستگی‌های مردمی، کلید اقتدار و وحدت ملی در اقدامات انسان دوستانه و خدمات نیکوکاری است خاطر نشان کرد: مردم استان دارالعباده یزد از تدین بالایی برخوردارند و این استان جزو اولین استانهایی خواهد بود که شبکه نیکوکاری در همه شهر‌های آن بصورت کامل راه اندازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز