خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد:

اهدای ۱۲۰۰ واحد خون از سوی داوطلبان هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۸۹

در حال حاضر ۷۰۰ هزار داوطلب این جمعیت در شهر‌ها، روستا‌ها و محلات سراسر کشور به فعالیت های داوطلبانه می‌پردازند و هزار خانه داوطلب در کل کشور پذیرای خدمات داوطلبانه این داوطلبان است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: در سال ۲۰۱۴، هزار و ۲۰۱ واحد خون از سوی داوطلبان این سازمان اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرحناز رافع در مراسم تقدیر از داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: مراسم امروز به منظور تقدیر از خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب برگزار شده که این روز نیز مصادف است با روز جهانی عاری از خشونت و افراطی‌گری که از جمله اهداف مهم نهضت فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است.

وی ادامه داد: از دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر می‌خواهیم تا با کمک ایشان پیشنهادهای ۱۰گانه درخصوص جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری که از سوی رئیس جمهور ارائه شده در دفتر و تقویم بین المللی به ثبت برسد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: در حال حاضر ۷۰۰ هزار داوطلب این جمعیت در شهر‌ها، روستا‌ها و محلات سراسر کشور به فعالیت های داوطلبانه می‌پردازند و هزار خانه داوطلب در کل کشور پذیرای خدمات داوطلبانه این داوطلبان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان از ابتدای سال ۲۰۱۴ میلادی، گفت: در این مدت ۴میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از خدمات بهداشتی، درمانی و معیشتی بهره‌مند شدند، علاوه برآن یک هزار و ۲۰۱ واحد خون نیز از سوی داوطلبان اهدا شد و یک هزار و ۳۴۰ مورد آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد، HIV و سرطان‌های زنان و … در تونل‌های سلامت سفرنامه سلامت و امید به مردم ارائه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز