خبرگزاری کار ایران

مجاز بودن «خمیر مرغ‌» تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۹۹

تغییر سیاست‌های سازمان غذا و دارو در این خصوص منوط به تغییر سیاست سایر ارگان‌های ناظر قابل بررسی است و تا این لحظه در سیاست‌های سازمان غذا و دارو در برخورد با خمیر مرغ تغییری حاصل نشده است.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اخبار منتشر شده درباره استفاده از خمیر مرغ را رد و توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا؛ محمد هاشمی با بیان اینکه در خصوص مکاتبات اداره کل فرآورده‌های غذایی، ‌ آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو سوء تفسیرهایی از سوی برخی سازمان‌ها و رسانه‌ها صورت گرفته، گفت: خبرهای منتشر شده در خصوص " مجاز بودن خمیر مرغ‌ " تکذیب می‌شود.

وی در رابطه با این موضوع اظهار داشت: حسینی مدیر کل اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، ‌ آرایشی و بهداشتی طی نامه‌ای به صورت شفاف سیاست‌های سازمان غذا و دارو در خصوص ممنوعیت استفاده ازخمیر مرغ را اعلام کرده‌اند و در حال حاضر هیچ گونه تغییر سیاستی در ارتباط با استفاده از خمیرمرغ در فرآورده‌های گوشتی صورت نگرفته است.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: تغییر سیاست‌های سازمان غذا و دارو در این خصوص منوط به تغییر سیاست سایر ارگان‌های ناظر قابل بررسی است و تا این لحظه در سیاست‌های سازمان غذا و دارو در برخورد با خمیر مرغ تغییری حاصل نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز