خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

طرح تحول نظام سلامت متوقف نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۶۰

دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی، برای اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه های بسیاری را متقبل شد و مشکلات و دغدغه های مردم را در حوزه سلامت در اولویت قرار داد.

وزیر بهداشت گفت: ما باید در اجرای طرح تحول نظام سلامت به گونه ای عمل کنیم که اقدامات در حال انجام در این راستا متوقف نشود و توقعی که در مردم در زمینه اجرای این طرح به وجود آمده است از سوی آیندگان به فراموشی سپرده نشود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، سید حسن هاشمی شب گذشته در جمع پزشکان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سالن آمفی تئأتر بیمارستان بعثت با بیان این مطلب، گفت: ما در اجرای طرح تحول نظام سلامت هنوز در ابتدای راه هستیم و اقدامات زیادی باید در سلامت کشور انجام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جامعه پزشکی را جامعه ای بسیار فرهیخته و با ارزش دانست که هدفشان بازکردن گره ای از مشکلات مردم و ارائه خدمت است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی، برای اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه های بسیاری را متقبل شد و مشکلات و دغدغه های مردم را در حوزه سلامت در اولویت قرار داد.

هاشمی خطاب به پزشکان گفت: همیشه نگرانی من آینده پزشکی کشور است بنابراین باید در چارچوب قانون و در راستای اعتماد سازی مردم عمل کنیم و اگر خطایی نیز وجود داشته باشد امکان اصلاح وجود دارد.

وی در بخش دیگر ازسخنان خود با قدردانی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آنان خواست علاوه بر پذیرش دانشجو از داخل استان و سایر استانها، از کشورهای همسایه نیز پذیرش دانشجو داشته باشد.

وزیر بهداشت در پایان اظهار امیدواری کرد: بهره برداری از بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کوثر سنندج در ارتقاء وضعیت آموزشی و درمانی استان مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این نشست با قدردانی از وزیر بهداشت در اجرای طرح تحول نظام سلامت، گفت: وزیر بهداشت نماد سلامت کشور است.

طیب قدیمی افزود: در جلساتی که تاکنون با حضور وزیر بهداشت تشکیل شده است، ‌تأکید ایشان همواره بر این است که رکن اساسی اجرای طرح تحول نظام سلامت اکثریت جامعه پزشکی و شامل پزشکان، پیراپزشکان و تمام پرسنل بهداشتی درمانی هستند.

وی تأکید کرد: سعی ما بر این است که در دانشگاه علوم پزشکی کردستان دانشجویانی تربیت شوند که دید سلامت نگر داشته باشند.

بنا بر این گزارش در این نشست صمیمی، اعضای هیات علمی و پزشکان این دانشگاه نیز درخواست ها و دغدغه های خود را با وزیر بهداشت در میان گذاشتند و دکتر هاشمی نیز پس از شنیدن این درخواست ها بر پیگیری آنها تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز