خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۶۲

دانشگاه علوم پزشکی ایلام اهتمام ویژه‌ای در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در قالب تیم های پزشکی، چادرهای سلامت و مراکز و پایگاههای پزشکی امدادی به زائرین دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: خدمانی که در استان ایلام و خصوصا در مرز مهران به عنوان یکی از مهم ترین مرزهای زمینی کشور ارایه می شود، مطلوب و شایسته تقدیر است.

به گزارش ایلنا؛ علی دل پیشه در نشست هیات رییسه دانشگاه به منظور بررسی خدمات دانشگاه به زائرین اربعین حسینی در استان اظهار داشت: خدمانی که در استان ایلام و خصوصا در مرز مهران به عنوان یکی از مهم ترین مرزهای زمینی کشور ارایه می شود، مطلوب و شایسته تقدیر است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام اهتمام ویژه‌ای در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در قالب تیم های پزشکی، چادرهای سلامت و مراکز و پایگاههای پزشکی امدادی به زائرین دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت: با وجود ورود خیل بالای جمعیت و شمار گسترده زائران به استان ایلام از همان لحظه ورود به استان تا مرز بین المللی مهران مورد پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار خواهند گرفت.

وی در این راستا ادامه داد: استقرار تعداد ۲۰ دستگاه آمبولانس و ۳ دستگاه آمبولانس اتوبوسی در شهرستان مهران برای خدمت رسانی به زائران در حال آماده باش کامل قرار دارند.

دل پیشه ابراز داشت: برپایی ۲ دستگاه چادر سلامت با حضور تیم پزشکی و نیروی پرستاری در پایانه مرزی مهران به ارائه خدماتی همچون کنترل فشار خون، قند خون به صورت رایگان خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در تلاشیم که خدمات مطلوب و مورد رضایت زائرین را ارائه نماییم، افزود: انجام مراقبت های سندرومیک، شناسایی موارد حاد تنفسی، کنترل بهداشتی آبهای آشامیدنی، بازدید از اماکن عرضه کننده مواد غذایی، آموزش و اطلاع رسانی در زمینه بهداشت فردی، جلوگیری از بروز بیماری های ناشی از آب و غذا و انجام مراقبت های سرپایی از جمله اقدامات و خدماتی بوده اند که ارائه شده و در تا رجعت زائران اباعبدالله الحسین(ع) به کشور تداوم خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خاتمه سخنان خود یادآور شد: خداوند را شاکریم که توفیقی پیش آمده تا به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت نماییم و لذا این خدمت را با افتخار می پذیریم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز