خبرگزاری کار ایران

۱۵ و ۱۶ آذر ماه برگزار می‌شود؛

کارگاه آموزشی «نقش مددکاران اجتماعی در ارتباط با بیماران اعصاب و روان»

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۸۰

هدف از برگزاری این دوره تدوین بسته خدمتی مددکاری در ارتباط با بیماران اعصاب و روان است که پس از برگزاری دوره از کلیه مددکاران شرکت کننده خواسته می‌شود تا در محیطهای درمانی خود اقدام به انجام مطالب آموخته شده بپردازند.

کارگاه آموزشی دو روزه(۱۵ و ۱۶ آذزماه) با عنوان «نقش مددکاران اجتماعی در ارتباط با بیماران اعصاب و روان» به همت اداره مددکاری معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مدعوین این کارگاه ۱۷۰ نفر از مددکاران شاغل در مراکز درمانی هستند که در بیمارستانهای تخصصی اعصاب و روان و در بخشهای اعصاب و روان در بیمارستانهای جنرال مشغول به کار هستند.

هدف از برگزاری این دوره تدوین بسته خدمتی مددکاری در ارتباط با بیماران اعصاب و روان است که پس از برگزاری دوره از کلیه مددکاران شرکت کننده خواسته می‌شود تا در محیطهای درمانی خود اقدام به انجام مطالب آموخته شده بپردازند و نقاط ضعف و قوت آن را استخراج و برای رفع آن کوشش شود تا به همه مددکاران ابلاغ عملیاتی شود.

برپایه این گزارش، در این کارگاه برای ارتقاء سطح علم و مهارت مددکاران، از حضور و تجارب اساتید مددکاری و روان‌شناسی کشور استفاده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز