خبرگزاری کار ایران

برگزاری کنگره کشوری و بین المللی ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۸۰

این کنگره با هدف بهبود کیفیت و ارتقاء علمی علوم آزمایشگاهی در کشور و فراهم نمودن زمینه مناسب جهت هم اندیشی، تبادل اطلاعات و… برگزار می‌شود.

هشتمین کنگره بین المللی و سیزدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران از دوم تا پنجم اردیبهشت ۹۴ در مرکز همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهزاد پوپک رئیس هشتمین کنگره بین المللی و سیزدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی با بیان این خبر اظهار داشت: این کنگره با هدف بهبود کیفیت و ارتقاء علمی علوم آزمایشگاهی در کشور و فراهم نمودن زمینه مناسب جهت هم اندیشی، تبادل اطلاعات، ارائه نتایج تحقیقات و پژوهش های مختلف و ارائه دانش به روز دانشمندان، اساتید، نخبگان، همکاران و دانشجویان ایرانی و خارجی در رشته های مختلف علوم آزمایشگاهی بالینی هر ساله در راستای گسترش خدمات آزمایشگاهی مطلوب به جامعه برگزار می‌شود.

وی محور های مورد بحثدر این کنگره علمی را ارجاع نمونه های آزمایشگاهی؛ فرصت ها و چالش ها، آزمایشگاه و عفونت های بیمارستانی، آزمایشگاه و بیماری های مزمن کلیه، آزمایشگاه و محیط زیست آزمایشگاه حال و آینده، ایمونولوژی سرطان و تومور - بدخیمی های برخواسته از دستگاه ایمنی، پژوهش های علوم آزمایشگاهی شامل؛ ایمونولوژی و سرولوژی بالینی، میکروب شناسی بالینی، دیابت، بیوشیمی بالینی، هماتولوژی و چالش های آزمایش های عملکرد تیروئیدو پژوهش در آزمایشگاه، حقوق و اخلاق؛ مسئولیت های مدنی و کیفری، روش های نوین در تشخیص بیماری های متابولیک ارثی، مدیریت تکنولوژی های نوین در آزمایشگاه، آسیب شناسی نظام و محتوای آموزشی رشته های مرتبط با آزمایشگاه تشخیص پزشکی، غربالگری مادران باردار؛ دابل، ترپیل، کوادروپل و نقش منابع انسانی در اعتبار بخشی و مدیریت آزمایشگاه برشمرد.

پوپک خاطر نشان کرد: در سیزدهمین کنگره ارتقاء کیفیت نیز با طرح مسائل جدید، بررسی و ارائه راهکارهای علمی و عملی پیرامون چالش‌ها و مسائل جامعه آزمایشگاهی و فراهم نمودن بستری برای معرفی تجهیزات روز دنیا پذیرای همکاران می‌باشیم و برای اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت کنگره به نشانی www. iqc۱۳. ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز