خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن ام اس ایران به ایلنا خبر داد:

افزایش قیمت برخی داروهای وارداتی بیماران ام اس

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۳۹

در چند ماه اخیر برخی از داروهای وارداتی افزایش قیمت داشته‌اند که امیدواریم شاهد کاهش قیمت آنها باشیم.

مدیرعامل انجمن ام اس ایران گفت: با کمبود دارو مواجه نیستیم اما برخی از داروهای وارداتی بیماران ام اس افزایش قیمت داشته‌اند.

سید حسن وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت داروهای بیماران ام اس گفت: فعلا برای تامین داروهای بیماران ام اس با مشکل مواجه نیستیم و کمبود دارو نداریم اما برخی از داروهای وارداتی افزایش قیمت کمی داشته‌اند.

مدیرعامل انجمن ام اس ایران افزود: داروهای مورد نیاز بیماران ام اس بیشتر تولید داخل است که نه تنها افزایش قیمت نداشته بلکه در مواردی شاهد کاهش قیمت در این داروها نیز بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: در برخی از شهرستانها نیز برخی داروهای تولید داخل به صورت رایگان بین بیماران توزیع می‌شوند.

وزیری تاکید کرد: درباره داروهای وارداتی نیز باید عنوان کنم که قیمت برخی از این داروها نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش زیادی داشته به طور مثال دارویی که با قیمت یک ملیون تومان در سال گذشته عرضه می‌شد، امسال با قیمت ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل انجمن ام اس ایران افزود: اما در چند ماه اخیر برخی از داروهای وارداتی افزایش قیمت داشته‌اند که امیدواریم در تعرفه جدید شاهد کاهش قیمت آنها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز