خبرگزاری کار ایران

اعزام ۱۸۰ پزشک و ارسال ۲۲ تن دارو در اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۳۶

این تیم‌ها از ۵ آذر به عراق اعزام شدند که بزودی در چادرهای ویژه هلال‌احمر ایران در بین راه نجف کربلا و همچنین بین‌الحرمین، مستقر می‌شوند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از اعزام ۱۸۰ پزشک و ارسال ۲۲ تن دارو در اربعین حسینی از سوی این مرکز برای ارائه خدمات به زائران کربلا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی مرعشی با اشاره به اینکه برای ایام عزاداری اربعین حسینی، در مجموع ۱۸۰ نفر به کربلا اعزام خواهند شد، گفت: این تیم شامل جراح عمومی، متخصص قلب، متخصص داخلی، طب اورژانس، بیهوشی، پزشک عمومی و پرستار آقا و خانم و متخصص دارویی است.

وی افزود: این تیم‌ها از ۵ آذر به عراق اعزام شدند که بزودی در چادرهای ویژه هلال‌احمر ایران در بین راه نجف کربلا و همچنین بین‌الحرمین، مستقر می‌شوند.

مرعشی اظهار کرد: این گروه ۱۸۰ نفره با استقرار در موکب‌های ایرانی در بین نجف کربلا در ۴ درمانگاه ایرانیان در کربلای معلی مستقر شده و به ارائه خدمات پزشکی رایگان به زائران می‌پردازند.

وی گفت: همچنین امروز ۲۲ تن دارو و تجهیزات پزشکی به کربلای معلی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی ارسال شد.

مرعشی همچنین از آمادگی تیم پزشکی این مرکز برای اعزام به عربستان خبر داد و افزود: مصاحبه همه پزشکان اعزامی به سرزمین وحی انجام شده و بزودی به عربستان اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز