خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی ایلنا با رئیس سازمان تامین اجتماعی؛

جمع‌آوری دفترچه بیمه خاص برخی بیماران تایید شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۶۸

با توجه به اینکه بیماران دارای پرونده الکترونیک هستند، دیگر نیازی به داشتن دفترچه خاص نیست و بیماران از طریق این پرونده می‌توانند، خدمات را بدون هیچ تغییری دریافت کنند.

درحالی که برخی از بیماران هموفیلی و تالاسمی از جمع شدن دفترچه‌‌ بیمه خاص خود ابراز نگرانی می‌کنند، رئیس سازمان تامین اجتماعی ضمن اشاره به اینکه پرونده الکترونیک جایگزین دفترچه خاص این بیماران خواهد شد، گفت: تامین اجتماعی در تعهدات خود به بیماران هموفیلی، تغییری ایجاد نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از جمع‌آوری دفترچه خاص برخی بیماران هموفیلی و تالاسمی از سوی سازمان تامین اجتماعی بر اساس گفته رئیس کانون هموفیلی ایران، این بیماران از امتیازاتی که بالغ بر ۲۰ سال به آنها اختصاص می‌یافته، محروم و برای تامین هرینه‌های درمان خود با مشکلات جدی روبرو شده‌اند.

این در حالی است که تقی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با با این مساله، ضمن تایید خبر جمع‌آوری دفترچه های خاص بیماران هموفیلی و تالاسمی گفت: ما در سطح تعهدات خود نسبت به بیماران هموفیلی هیچ تغییری ایجاد نکرده‌ایم.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه بیماران دارای پرونده الکترونیک هستند، دیگر نیازی به داشتن دفترچه خاص نیست و بیماران از طریق این پرونده می‌توانند خدماتی را که در گذشته به آنها ارائه می‌شده، بدون هیچ تغییری دریافت کنند.

رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه این موضوع به خود بیماران نیز اعلام شده است، گفت: اکنون نوع تعامل ما با این بیماران الکترونیک است و این اطمینان را می‌دهم که این افراد قرار نیست که هیچ هزینه اضافی را نسبت به گذشته پرداخت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز