خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی هلال احمر به ۲۲ هزار حادثه دیده در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۳۰

در مجموع از ۷۲۰ مورد حادثه، ۳۴۳ مورد حادثه جاده‌ای، ۶۷ مورد شهری، ۲۱ مورد سیل و آب گرفتگی و بقیه مربوط به سایر حوادثبوده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه مجموع حوادثرخ داده در هفته گذشته ۷۲۰ مورد بوده است، گفت: در این حوادث۲۱ هزار و ۸۳۳ نفر حادثه دیدند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر، «ناصر چرخساز» درباره جزئیات حوادثیک هفته گذشته گفت: در مجموع از ۷۲۰ مورد حادثه، ۳۴۳ مورد حادثه جاده‌ای، ۶۷ مورد شهری، ۲۱ مورد سیل و آب گرفتگی و بقیه مربوط به سایر حوادثبوده است.

وی با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۴۴۲ نفر در برف و کولاک حادثه دیده‌اند، افزود: به علاوه یک هزار و ۷۹۴ نفر از هموطنان در حوادثجاده‌ای، یک هزار و ۴۵۳ نفر در سیل و آب گرفتگی، ۱۸۶ نفر در حوادثشهری و ۱۷۸ نفر در توفان و مابقی در سایر حوادثگرفتار شده بودند که از اقدامات این سازمان بهره‌مند شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاه به آسیب دیدگی ۲۱ هزار و ۷۷۳ نفر از هموطنان در حوادثیک هفته اخیر، اظهار کرد: بر این اساس در مجموع ۶۷۳ نفر از این حوادثنجات یافته و ۲۸۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۲۵۹ نفر سرپایی درمان شده و یک هزار نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز