خبرگزاری کار ایران

وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان / امدادرسانی به ۱۰۰۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۰۵

استان‌های اردبیل، اصفهان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان، کرمان، خراسان شمالی و رضوی استان‌هایی هستند که در اثر بارش باران و سیل دچار حادثه شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه در پی جاری شدن سیل و آبگرفتگی ۷ شهر و ۲۰ روستا و منطقه عشایرنشین آسیب دیده‌اند، گفت: امدادگران به ۱۰۰۰ نفر از آسیب‌دیدگان امدادرسانی کرده و از ۱۱۰ واحد مسکونی آب تخلیه کردند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخ ساز معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام عملیات‌های سیل و آبگرفتگی از ۱۱ تا ۱۶ آبان ماه افزود: استان‌های اردبیل، اصفهان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان، کرمان، خراسان شمالی و رضوی استان‌هایی هستند که در اثر بارش باران و سیل دچار حادثه شده‌اند.

وی با بیان اینکه در پی جاری شدن سیل و آبگرفتگی ۷ شهر و ۲۰ روستا و منطقه عشایرنشین آسیب دیده‌اند افزود: امدادگران به هزار نفر از آسیب‌دیدگان امدادرسانی کرده و از ۱۱۰ واحد مسکونی آب تخلیه کردند.

ادامه امدادرسانی در رشت و رودان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: همچنین در پی جاری شدن سیل در منطقه پیربازار رشت، امدادگران صد نفر از اهالی را که احتمال غرق‌شدگیشان وجود داشت به محل امن منتقل کرده و به آن‌ها پتو، نان، کنسرو و… دادند.

چرخ‌ساز با بیان اینکه ۲۳۰ نفر امدادگر در قالب ۴۹ تیم عملیاتی پوشش امدادی این حوادثرا برعهده داشتند، گفت: در حال حاضر امدادرسانی در رشت و رودان ادامه دارد.

اسکان اضطراری توفان زدگان در کرمان

همچنین وی در مورد طوفان کرمان نیز که طی دو روز گذشته این منطقه را تحت تاثیر خود قرار داد، گفت: ۴ شهرستان ریگان، بم، شهداد و منوجان و همچنین دو روستا تحت تاثیر این طوفان قرار داشتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام به امدادرسانی و اسکان به ۱۷۰ نفر از اهالی این منطقه گفت: برخی از این افراد در چادر اسکان داده شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز