خبرگزاری کار ایران

به دنبال درگیری ۱۱ استان کشور در برف و کولاک انجام شد؛

خدمت‌رسانی به ۲۵۰۰ نفر از هموطنان / رهاسازی ۲۰۰ خودرو

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۹۷

۴۴ تیم شامل ۱۶۰ امدادگر به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان خدمت‌رسانی کرده و ۶ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرده و ۵۰۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد: امدادگران پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به دنبال متاثر شدن ۱۱ استان کشور از برف و کولاک در ۴ روز گذشته به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش ایلنا از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، ناصر چرخ‌ساز با اشاره گزارش عملیات‌ها از ۱۱ تا ۱۴ آبان، اظهار کرد: در این مدت ۱۱ استان کشور از جمله آذربایجان‌های غربی و شرقی، اصفهان، اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، کردستان، سمنان، گیلان و گلستان تحت تاثیر برف و کولاک بودند.

وی افزود: بر این اساس ۴۴ تیم شامل ۱۶۰ امدادگر به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان خدمت‌رسانی کرده و ۶ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرده و ۵۰۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.

وی با اعلام رهاسازی۲۰۰ دستگاه خودرو در این مدت، اظهار کرد: با توجه به استمرار جوی ناپایدار در استان‌های کشور و ادامه بارش‌ها، امدادرسانی‌ها در محورهای مواسلاتی زنجان – ماهنشان، زنجان – قزوین زنجان – طارم و خدابنده – همدان به علت بارش برف در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز