خبرگزاری کار ایران

سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران:

پدیده «زیرمیزی» به جامعه پزشکی آسیب‌زده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۱۸

این پدیده شوم در کشور به شکل چشمگیری افزایش یافته و باعثدرگیر شدن بسیاری از بیماران با این اقدام ناپسند شده است.

سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران گفت: متاسفانه دریافت‌های زیرمیزی پزشکان به موضوع پیچیده‌ای تبدیل شده که به سختی می‌توان راه برون‌رفتی برای آن پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، سید علی ریاض با اشاره به ضرب الاجل وزارت بهداشت برای برخورد با پدیده زیر میزی گفت: اقدام جدیدی که وزارت بهداشت، در خصوص ریشه‌کن کردن پدیده شوم زیرمیزی به کار گرفته قابل تقدیر است تاجایی که این وزارتخانه اعلام کرده از نیمه آبان ماه به طور جدی با متخلفان برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته سیاسی انجمن اسلامی پزشکان ایران افزود: متاسفانه دریافت‌های زیرمیزی پزشکان به موضوع پیچیده‌ای تبدیل شده که به سختی می‌توان راه برون‌رفتی برای آن پیدا کرد؛ این پدیده شوم در کشور به شکل چشمگیری افزایش یافته و باعثدرگیر شدن بسیاری از بیماران با این اقدام ناپسند شده است.

ریاض با تاکید بر اینکه جامعه پزشکی با دریافت زیرمیزی از سوی برخی پزشکان آسیب دیده است، تصریح کرد: به طور حتم مجموعه تخلفات پزشکان باید در سازمان نظام پزشکی بررسی و به آن رسیدگی شود زیرا وظیفه برخورد با پزشکان متخلف در این سازمان لحاظ شده و نظام پزشکی مکلف به برخوردی جدی با این پدیده شوم است.

وی با اعلام حمایت انجمن اسلامی پزشکان ایران از عزم جدی وزارت بهداشت در برخورد با پزشکان متخلف، افزود: پدیده زیرمیزی، پدیده منحوس و زشتی است که در جامعه ما به وجود آمد و تصور می‌شد که کسی نمی‌تواند با آن برخورد و مقابله کند که خوشبختانه این صراحت و شجاعت در وزیر بهداشت، وجود داشت به گونه‌ای که اعلام کرد با تمام پزشکانی که زیرمیزی دریافت می‌کنند برخورد خواهد کرد.

ریاض تصریح کرد: انجمن اسلامی پزشکان ایران آمادگی خود را جهت همکاری با وزارت بهداشت جهت ریشه کنی پدیده شوم زیرمیزی و برخورد با پزشکان متخلف اعلام می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز