خبرگزاری کار ایران

اجرای بسته خدمات سلامت جوانان در ۶ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۶۰

این بسته شامل ثبت مشخصات فردی جوانان شامل محل اقامت، جنسیت، وضعیت تحصیل، وضعیت اشتغال، وضعیت تاهل، سابقه بیماری در خانواده و بررسی سبک زندگی جوانان است.

مدیرکل سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای آزمایشی بسته خدمات سلامت جوانان در استان‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، زابل، سیستان و بلوچستان، فارس و خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، محمد اسماعیل مطلق گفت: این بسته شامل ثبت مشخصات فردی جوانان شامل محل اقامت، جنسیت، وضعیت تحصیل، وضعیت اشتغال، وضعیت تاهل، سابقه بیماری در خانواده و بررسی سبک زندگی جوانان است.

وی افزود: در بخش سبک زندگی جوان، بررسی‌های مربوط به عادات‌ غذایی، الگوی خواب و بیداری، الگوی مصرف مواددخانی، کار با رایانه و فعالیت فیزیکی و در بخش پزشکی عمومی نیز بررسی‌های مربوط به بیماری‌های پزشکی عمومی به همراه مداخلات موثر گنجانیده شده است.

مدیرکل سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت افزود: برای اولین بار سووالات خودارزیابی جوانان در بخش‌های سلامت جسم، سلامت روانی رفتاری، سلامت روابط و سلامت اجتماعی در این بسته قرار داده شده است که جوان براساس سووالات فرم‌هایی، خود را ارزیابی نموده و برحسب نمره‌ای که به دست می‌آورد، بسته مداخلاتی مورد لزوم به وی ارائه می‌شود.

مطلق افزود: همچنین برای ارتقای سبک زندگی جوانان سه بسته آموزشی در قالب روابط اجتماعی سالم، تغذیه و فعالیت فیزیکی مناسب و سلامت جسمانی تدوین و طراحی شده و در اختیار ذینفعان قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز