خبرگزاری کار ایران

نوربخش خبر داد:

ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۸۶

به منظور رفاه حال بیمه شدگان و کاهش مراجعه آنان به شعب، ارایه خدمات سازمان به صورت الکترونیک را دستور کار داریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بازدید از شعب تامین اجتماعی استان کردستان، بر ارتقاء خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سید تقی نوربخش گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای ارتقاء خدمات و کسب رضایتمندی بیمه شدگان تلاش مضاعف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی لبه تماس مردم با دولت است، افزود: به منظور رفاه حال بیمه شدگان و کاهش مراجعه آنان به شعب، ارایه خدمات سازمان به صورت الکترونیک را دستور کار داریم.

نوربخش اظهار امیدواری کرد در موعد مقرر شعبه جدید تأمین اجتماعی سقز افتتاح و به ۵۸ هزار جمعیت تحت پوشش سازمان در این شهرستان خدمات ارایه کند.

در ادامه وی از شعبه فعلی تأمین اجتماعی سقز بازدید و با مراجعان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم با یادآوری رشادت‌ها و فداکاریهای مردم کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: سازمان تامین اجتماعی ارایه خدمات درمانی و بیمه‌ای مطلوب به مردم غیور استان کردستان را بر خود واجب می‌داند.

نوربخش با اشاره به نگاه ویژه سازمان تأمین اجتماعی به استان کردستان گفت: درمانگاه تأمین‌اجتماعی بانه ظرف ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و مردم این شهرستان صاحب درمانگاه مجهز می‌شوند.

وی همچنین در سفر به بانه از شعبه تأمین‌ اجتماعی این شهرستان نیز بازدید و از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی به بیمه‌ شدگان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان کردستان، کلنگ احداثساختمان دو درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستانهای بانه و کامیاران را بر زمین خواهد زد.

درمانگاه بانه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و درمانگاه کامیاران در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع، شامل بخشهای رادیولوژی، پزشک عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، مامایی و داروخانه است.

بازدید از بیمارستان سقز نیز یکی از برنامه‌های نوربخش به استان کردستان است که از امروز توسعه بخش اطفال آن آغاز می‌شود که برای انجام آن ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

در حال حاضر دو بیمارستان تأمین اجتماعی سنندج و سقز با ۱۱۰ و ۵۰ تخت به بیمه شدگان کردستان خدمات درمانی ارایه می‌کنند و همچنین دو درمانگاه بیجار و قروه و پلی کلینیک سنندج نیز در این استان فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز