خبرگزاری کار ایران

تلفات ابولا به ۱۴۲۷ تن رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۰۸

از آنجا که ویروس ابولا درمان ندارد برخی مبتلایان به آن ترجیح می‌دهند در خانه‌های خود فوت کنند. همچنین برخی از کشورهای غرب آفریقا وجود ویروس ابولا را انکار می‌کنند.

سازمان جهانی بهداشت(WHO) در گزارش جدید آمار آخرین آمار تلفات ابولا در غرب آفریقا را ۱۴۲۷ تن اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، همچنین ۲۶۱۵ مورد مشکوک یا تایید شده ابتلا به این بیماری نیز در همین منطقه گزارش شده است.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: در فاصله روزهای نوزدهم تا بیستم ماه اوت ۱۴۲ مورد جدید ابتلا به ابولا و ۷۷ مورد فوتی در گینه، لیبریا، نیجریه و سیرالئون گزارش شده است.

بنابراین گزارش، وسعت شیوع ویروس ابولا به درستی ارزیابی نشده زیرا برخی افراد اعضای خانواده‌شان را که به این بیماری مبتلا شده‌اند، در خانه‌هایشان پنهان کرده‌اند.

در گزارش سازمان جهانی بهداشت آمده است از آنجا که ویروس ابولا درمان ندارد برخی مبتلایان به آن ترجیح می‌دهند در خانه‌های خود فوت کنند. همچنین برخی از کشورهای غرب آفریقا وجود ویروس ابولا را انکار می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از سیدنی مورنینگ هرالد، طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت همچنین مناطق مشکوکی در کشورهای غرب آفریقا بوجود آمده‌اند که ساکنان آن‌ها در برابر بازرسی‌های نیروهای درمانی مقاومت کرده و یا به دلیل کمبود نیرو و تجهیزات تحت بازرسی‌های لازم قرار نمی‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز