خبرگزاری کار ایران

خطاب به وزیر بهداشت درباره استفاده از روغن در شیر؛

گزارش به رییس‌جمهور به جای برخورد با متخلفان قابل درک نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۵۳

مصاحبه مطبوعاتی، گزارش به رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی به جای اقدامات قانونی علیه متخلفان نتیجه‌ای جز آسیب گسترده به صنعت لبنیات کشور ندارد و کمکی هم به ملت نخواهد کرد.

دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی طی نامه‌ای به وزیر بهداشت مصاحبه مطبوعاتی، گزارش به رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی را به جای اقدامات قانونی علیه متخلفان استفاده روغن پالم در شیر پرچرب امری غیر متعارف و غیر قابل درک عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، رضا باکری دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار برخورد قاطع با متخلفان شده است.

در نامه وی آمده است: قطعا جناب آقای وزیر آگاه هستند که اداره کل نظارت بر مواد غذایی از زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئول صدور پروانه‌های ساخت محصولات لبنی است که این انجمن از صدور پروانه ساخت شیر پر چرب با چربی گیاهی و ماست پر چرب با چربی گیاهی با استفاده از روغن پالم توسط آن وزارتخانه بی‌اطلاع است. همچنین از صدور پروانه استاندارد کالاهای فوق توسط سازمان ملی استاندارد ایران.

لذا چنانچه محصولات لبنی فوق بدون صدور پروانه‌های ساخت آن وزارتخانه و سازمان ملی استاندارد، تولید و به بازار عرضه شده باشد به معنای تولید فاقد پروانه تلقی شده لذا آن وزارتخانه مکلف به اعمال قوانین نظارتی خود در تعقیب قانونی، پلمپ خط تولید و معرفی به دستگاه قضایی کشور است و هیچ خطری صنعت لبنیات کشور را از اقدام قاطع تهدید نمی‌کند که آن وزارتخانه ناچار به رعایت اقدامات تدریجی و زمانبر شود.

مصاحبه مطبوعاتی، گزارش به رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی به جای اقدامات قانونی علیه متخلفان از طرف آن مقام محترم امری غیر متعارف و غیر قابل درک است که نتیجه‌ای جز تشویش اذهان عمومی و آسیب گسترده به صنعت لبنیات کشور ندارد و کمکی هم به ملت نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز