خبرگزاری کار ایران

ورود تامین اجتماعی به عرصه‌های جدید سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۹۹

«سازمان تأمین‌اجتماعی زمینه سرمایه‌گذاری و ورود به فناوری‌های نانو و بایو، ICT و انرژی‌های جدید را بررسی می‌کند.»

عضو هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی از بررسی موضوع سرمایه‌گذاری در عرصه‌های جدید به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر محمدحسین مهدوی عادلی با اعلام این مطلب گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی زمینه سرمایه‌گذاری و ورود به فناوری‌های نانو و بایو، ICT و انرژی‌های جدید را بررسی می‌کند.

وی افزود: همچنین حوزه‌های صادرات و فروش نفت از عرصه‌هایی است که سازمان تأمین‌اجتماعی شرایط ورود به آن‌ها را مطالعه و پی‌گیری می‌کند.

مهدوی عادلی از توجه تأمین‌اجتماعی به هلدینگ گردشگری خبر داد و گفت: توریسم سلامت و اشاعه خدمات از اهداف این سازمان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: هلدینگ گردشگری به منظور ارائه خدمات گردشگری به بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و سایر ذی‌نفعان فعال خواهد شد.

عضو هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و جامع برای تحقق بهره‌وری بالای شرکت‌های تابعه سازمان تأکید کرد.

مهدوی عادلی تصریح کرد: کمک به خروج اقتصاد از رکورد تورمی با سرمایه‌گذاری‌های مولد و دارای توجیه اقتصادی از اهداف سرمایه‌گذاری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز