خبرگزاری کار ایران

سرپرست کمیته امداد(ره):

اجرای طرح تحول نظام سلامت برای مددجویان مفید بوده است

کد خبر : ۱۸۱۸۰۴

نیازهای سرپایی در حال حاضر جزو این طرح نیست، در حالیکه بیشتر نیاز بیماران در مراجعه به بیمارستان سرپایی است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: طرح تحول نظام سلامت برای مددجویان کمیته امداد، اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه بویژه در عمل های جراحی مثمرثمر بوده است.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، «حسین انواری» با یادآوری اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی وزیر بهداشت دولت یازدهم در کشور افزود: این طرح بسیار خوب و گره گشا است اما باید استمرار آن تضمین شود.

وی با بیان اینکه اکنون تنها نیازهای مربوط به عمل جراحی بیماران تحت پوشش طرح تحول سلامت به شمار می روند، افزود: نیازهای سرپایی در حال حاضر جزو این طرح نیست، در حالیکه بیشتر نیاز بیماران در مراجعه به بیمارستان سرپایی است.

انواری با بیان اینکه اگر نیاز یاد شده به طرح تحول سلامت، اضافه شود، طرح بسیار جامع و کاملی خواهد بود، افزود: برای افزایش رضایت مندی مردم باید از ظرفیت های بخش خصوصی در طرح تحول سلامت کشور استفاده کرد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه بسیاری از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پس از اجرای طرح تحول سلامت از عواید آن استفاده کردند، گفت: این طرح برای مددجویان کمیته امداد و بویژه اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه بویژه در عمل های جراحی مثمرثمر بوده است.

طرح تحول نظام سلامت با هدف ارتقا و ارزان سازی خدمات پزشکی به بیماران از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز