خبرگزاری کار ایران

جشنواره روز المپیک و معلولان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۱۳

در این جشنواره فعالیت ها و رقابت های شاد و مفرح ورزشی در جهت ارتقاء سطح سلامتی و نشاط در جامعه، توسعه بیشتر ورزش همگانی به ویژه در میان افراد دارای معلولیت و آشنایی توان یابان با رشته های تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی صورت می گیرد.

به مناسبت گرامیداشت هفته المپیک جشنواره ورزشی المپیک و معلولان با شعار «حرکت، یادگیری و تجربه کردن» در خیریه رعد با حضور شهروندان دارای معلولیت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، جشنواره المپیک و معلولان به مناسبت هفته المپیک روز چهارشنبه چهارم تیرماه، همزمان با سایر کشورهای جهان، در تهران و تمامی استان های کشور برگزار خواهد شد.

در این جشنواره که با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، فدراسیون ورزش های همگانی، کمیته ملی المپیک و اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار می شود، فعالیت ها و رقابت های شاد و مفرح ورزشی در جهت ارتقاء سطح سلامتی و نشاط در جامعه، توسعه بیشتر ورزش همگانی به ویژه در میان افراد دارای معلولیت و آشنایی توان یابان با رشته های تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی صورت می گیرد.

در این روز افراد دارای معلولیت در رشته های ورزشی سوارکاری، بوچیا، تیروکمان، پینگ پنگ، فوتبال دستی، طناب کشی، پرتاب پنالتی، دارت، بهکاپ(مینی گلف)، لیوان چینی، مچ اندازی، ویلچررانی و برخی دیگر از رشته های ورزش همگانی در محل خیریه رعد در شهرک غرب تهران به رقابت خواهند پرداخت.

افراد دارای معلولیت از شهرهای تهران، قزوین و قم در این جشنواره حضور خواهند یافت و به تمام شرکت کنندگان لباس ورزشی و به برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود از سوی فدراسیون ورزش های همگانی اهدا خواهد شد.

همچنین تمام افراد دارای معلولیت عضو کانون های معلولان شهرداری تهران با مراجعه به کانون های معلولان مناطق می توانند در این رقابت ها شرکت کنند یا با ستاد برگزاری جشنواره در مجتمع رعد ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز